مرحبا بك عزيزى زائر.المرجو منك ان تعرف نفسك و تنضم الى اسرة منتدى. ان لم يكن لديك حساب بعد نرجوا منك ضغط على تسجيل.

هديتك فى عيد الحب

default هديتك فى عيد الحب

مُساهمة من طرف semsema_2010 في الإثنين فبراير 04, 2008 9:02 am

ياترى يا شباب ويا بنات هتجيبوا ايه ولمين فى عيد الحب

الالوان اللى نازلة موضة السنة دى غير الاحمر طبعا هى البينك والموف الفاتح ده بلنسبة للبنات
اما الشباب فمن الممكن البنت تجيبلو ساعة شيك- برفم من باريس(تقليد طبعا مش اصلى ههه)-
وطبعا لازم مع الهدية كارت عشان تفتكرك او يفتكرك
ومفيش حاجة بتخلا من التكنولوجى والتطوير مثلا يعنى كان زمان الكارت ده عبارة عن ورقة ومرسوم على ضهرها
وبعد كدة بقت ورقة اصغر شوية ومتنية من النص وبتتحط فى ظرف وبيتحط فيه برفم وجليتر
ومع التطوير بقة الكرت اول ما تفتحو ينور ويعمل موسيقى (ولا كأنك دخلت الاوبرا هههه)
ومين عالم بكرة هيطلع ايه تانى فى عالم الكروت
***المهم اننا سبنا الموضوع الاصلى بتاع الهدية ودخلنا فى الكروت***
نرجع لمرجوعنا الاولانى بتاع الهدية
ممكن بردو الشاب يجيب لحبيبته خاتم او سلسلة او انسيال والحجات الحلوة دى (بطلو بخل شوية ده احنا فى عيد الحب كل سنة وانت طيب) وطبعا البنات بتحب اوى الحجات دى
فمثلا انا ليا وحدة قريبتى الولد اللى هى بتحبه عملها مفاجاه فى عيد الحب وراح خطبها(طبعا مفيش هدية احلى من كدة)
والفنان محمد نور بيقول ان اغلى هدية جابها كانت عربية (ياسلام لو اى حد من صحابى يجبلى سكوتر حتى ده انا هاطير مالفرحة)
والبنات ياريت يستنضفو شوية يعنى متروحيش لارخص محل ساعات وتجبيلو ساعة معفنة(عشان هيرميهالك فى وشك ويقولك مش عايز من خلقتك حاجة) متجيبوش الاحراج لنفسكو..

بعد اللفة الطويلة دى كلها (لفة قمر الدينVery Happy ) عندى حل اسهل واوفر بكتير
انت او انتى يوم الفلانتين متخرجش من البيت ولا حتى الشباك واقفل موبايلك ومتردش على تليفون البيت
وتانى يوم قول لصحابك انك كنت ياعينى تعبان وبتطلع فى الروح ونسيت عيد الحب ده اساسن (مانت كنت تعبان بقة)
واحد زكى يقولى طيب ما انا ممكن افتح موبايلى ولو حد اتصل اقولو انى تعبان
ارد عليه واقولو ماهو ممكن صحبك ده تلاقيه جايبلك 2كيلو تفاح(عشان احمر) وجاى يزورك وهيلاقيك مش تعبان وزى القرد ساعتها هيبقة شكلك وحشششششششش

وفى الاخر هابى فلانتينس داى مقدما
semsema_2010
عضو جديد
عضو جديد

انثى
مزاج : تمام اوى

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

default رد: هديتك فى عيد الحب

مُساهمة من طرف miss night في الأحد يونيو 15, 2008 11:04 am

nice topic
miss night
عضو جديد